Bestil inden den 19. marts 2024, så vil du modtage din bestilling inden påske.

Klager

Hos Haekplanteronline.dk gør vi vores yderste for at handlen bliver en god oplevelse for dig, og for at sikre, at alle produkter er af bedste kvalitet og i perfekt stand. Har du en klage? Så forsøger vi at finde den bedst mulige løsning sammen med dig.

Haekplanteronline.dk er en e-mærket webshop, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.

Du kan kontakte Haekplanteronline på +45 89870936 (10:00-16:30) eller på [email protected] (som vi besvarer inden for højst 5 dage).

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til [email protected] indenfor 14 dage fra modtagelse. Vi vil sende dig en e-mail inden for 5 dage fra det tidspunkt, hvor vi har modtaget din klage, hvori vi bekræfter vores modtagelse af klagen samt oplyser dig om, hvor lang tid der kan forventes at gå med at behandle klagen. Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til det relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Du har mulighed for at henvende dig til e-mærket hvis du ønsker at klage over et køb. Klageformularen kan findes på e-mærkets hjemmeside (www.emaerket.dk). Ønsker du ikke dette, kan du klage til Nævnenes Hus, hvis købet har været over 800 kr:

Plants Online B.V.
Noorderbaan 14
5388 RB Nistelrode
Holland

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

loader
Indlæser...