Klager

Hos Haekplanteronline.dk gør vi vores yderste for at handlen bliver en god oplevelse for dig, og for at sikre, at alle produkter er af bedste kvalitet og i perfekt stand. Har du en klage? Så forsøger vi at finde den bedst mulige løsning sammen med dig.

Haekplanteronline.dk er en e-mærket webshop, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.

Du kan kontakte Haekplanteronline på +45 89870936 (10:00-16:30) eller på kundeservice@haekplanteronline.dk (som vi besvarer inden for højst 5 dage).

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice@haekplanteronline.dk indenfor 14 dage fra modtagelse. Vi vil sende dig en e-mail inden for 5 dage fra det tidspunkt, hvor vi har modtaget din klage, hvori vi bekræfter vores modtagelse af klagen samt oplyser dig om, hvor lang tid der kan forventes at gå med at behandle klagen. Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til det relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Du har mulighed for at henvende dig til e-mærket hvis du ønsker at klage over et køb. Klageformularen kan findes på e-mærkets hjemmeside (www.emaerket.dk). Ønsker du ikke dette, kan du klage til forbrugerklagenævnet, hvis købet har været over 800 kr:

Forbrugerklagenævnet
www.forbrug.dk
Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby
kfst@kfst.dk
41 71 50 50 (Hverdage 9-12)